Snabb dialog med dina kunder direkt i mobilen

"Det bästa med Butiksfeedback är att vi kan anpassa feedbacken efter våran butik. Man bedömer butiken på orten och inte kedjan."
Reinhard Reiz
Butikschef i Vingåker

Lätt för ansvarig på respektive avdelning att
se feedback från kunder

Butiksfeedback i 3 steg:

1. Snabb dialog med dina kunder direkt i mobilen

Modernt och lättanvänt, kunder scannar QR koden i butiken och lämnar feedback i sin mobil. Du bestämmer frågorna!  Butiksfeedback kan användas till alla typer av butiker. Snabbt att komma igång, och vet du, denna tjänst ger resultat på riktigt!

2. Scanna med mobilen och nå formuläret

Kunden lämnar sitt svar med flervalsalternativ, stjärnor eller egna ord. Enkäten kan även nås via länk på webben från era sociala medier eller hemsida. Det här säger en av våra nöjda kunder är det bästa: ”Att vi kan anpassa Butiksfeedback efter våran butik. Man bedömer butiken på orten och inte kedjan.”/Reinhard, Butiksägare COOP

3. Se resultaten i realtid på webben

Se vad dina kunder efterfrågar just nu, fråga dina kunder och få svar i realtid, se vad ni är riktigt bra på och vad ni kan förbättra, få svar på vad dina kunder vill köpa, se resultaten i realtid på webben. Du kan enkelt se och jämföra feedback över tid. 

Smartaste sättet att få kundfeedback i din butik. Enkelt och tidseffektivt!

Bilder från våra nöjda kunder

Pssst! Vi har flera smarta tilläggstjänster som kan anpassas för er butik!