Handelns egna siffror visar att kunder handlar i genomsnitt 10% mer när de får ett Hej i butiken!

Mät och följ upp resultatet av "Hej värdet" direkt i butiken

Vår tjänst förstärker känslan av att känna sig välkommen och sedd i din butik och som följd köper kunden fler varor. Individanpassad motivation till dina medarbetare ökar motivationen på arbetsplatsen att Heja mer. 

När kunden möts av en hälsning så handlar kunden mer!

Företaget Daymaker Better Business har studerat kunder och deras shoppingbeteende. Resultatet baserades på över 2 miljoner personer i 57 länder. Resultatet visar att om kunden möts av en hälsning så handlar kunder mer!

Spanien 96 % hälsade sina kunder välkomna, de toppar listan!

Sverige endast 61%, vilket gör att Sverige hamnar sist, på plats 57.

FAQ

Vanliga frågor och svar

Kundbemötandet är otroligt viktigt och Sverige hamnar på 57e plats, längst ner på listan, där enbart 61% av kunderna känner sig uppskattade och hälsade på. Grekland toppar listan med hela 96%.

För att öka Hej- värdet har vi skapat ett individanpassat program för motivation till alla dina medarbetare. Det ger ökad motivation att heja på butikens kunder.

Genom vår tjänst kan du se se resultatet för dagens ”Hej!” andel. Du kan enkelt matcha detta mot dagens försäljning. Det kommer att öka och snabbt få fler kunder att köpa ännu mer. Det kommer att innebära en stor försäljningsökning i din butik.  

Lättanvänt och säkert

Ta steget idag och öka försäljningen hos dina kunder! Din butik kommer blomstra och du kommer ta marknadsandelar på orten. Beprövat och pålitligt.

Se hur många av din personal som säger "Hej!"

"Hej på dej i Butik" ger dig svaret!

Att säga ”Hej!” gör att dina kunder trivs och när dina kunder känner sig glada så handlar de mer. Med denna smarta tjänst kan du enkelt mäta hur många i din personal som säger ”Hej!”.

"Hej på dej i butik" i 3 steg:

1. Kunden scannar i butiken

Med en stilig skyllt kommer kunden från QR-koden till formuläret.

2. Kunden svarar

Kunden kan enkelt svar på frågan ”Sa personalen hej till dig?”

3. Se resultaten i realtid

Data från enkäten sammanställs och du kan enkelt se och jämföra feedback över tid. Mät ”Hej värdet” i din butik.

Kunden svarar: JA eller nej

Enkelt för kunden, enkelt för dig!

Se svaret i realtid!

Se om din personal sagt hej, eller om ni behöver bli bättre på att säga Hej! till era kunder. Allt för att göra maxa trivseln och sälja mer!