Snabb dialog med dina kunder direkt i mobilen

Med våra lättanvända och säkra APIer kan vi enkelt koppla upp Butiksfeedback mot era befintliga system.

Lätt för ansvarig på stationen att se feedback från kunder i realtid

Butiksfeedback i 3 steg:

1. Snabb dialog med dina kunder direkt i mobilen

Modernt och lättanvänt, kunder scannar QR koden i butiken och lämnar feedback i sin mobil. Du bestämmer frågorna!  Butiksfeedback kan användas till alla stationer. Snabbt att komma igång, och vet du, denna tjänst ger resultat på riktigt!

2. Scanna med mobilen och nå formuläret

Kunden lämnar sitt svar med flervalsalternativ, stjärnor eller egna ord. Frågeformuläret kan även nås via länk på webben från era sociala medier eller hemsida. Det här säger en av våra nöjda kunder är det bästa: ”Att vi kan anpassa Butiksfeedback efter våran butik. Man bedömer butiken på orten och inte kedjan.”/Reinhard, Butiksägare, Vingåker

3. Se resultaten i realtid på webben

Data från enkäten sammanställs och du kan enkelt se och jämföra feedback över tid. Du kan enkelt: Se vad dina kunder efterfrågar just nu, fråga dina kunder och få svar i realtid, se vad ni är riktigt bra på och vad ni kan förbättra, få svar på vad dina kunder vill köpa och se resultaten i realtid på webben!

För bättre kvalité på stationerna och ökad kundnöjdhet.

"Det bästa med Butiksfeedback är att vi kan anpassa feedbacken efter våran butik. Man bedömer butiken på orten och inte kedjan."
Reinhard Reiz
Butikschef i Vingåker

Bilder från våra nöjda kunder

Pssst! Vi har flera smarta tilläggstjänster som kan anpassas för er butik!